Я вирішила зайнятися пробіжку. Всі думали, я зійшов з розуму. Це нічого нового. По крайней мере, ця ідея не пов'язана з винесенням моєї власної підводному човні або стати приватним детективом. Я ігнорував їх "Так, як це буде тривати довго виглядає і сіли в звичайний біг підтюпцем протягом літа.
Сонячне недільний ранок в червні - я був ще новим для бігу на даний момент - я був поза біг підтюпцем, коли мені довелося паузу для відпочинку. Сьогодні мені вдалося перетнути два поля і моїй вулиці до потребують відпочинку. Я нахилився і поклав голову на руки, витираючи піт з моїх очей. Це був жалюгідний, але я звик до силового тренування витривалості не так.
"Ти в порядку? Запитав веселий жіночий голос поруч зі мною.
Я підняв голову і зойкнув.
"Фу, так, я новачок в цьому.
Стояв позаду мене була тонка, красива чорна жінка у віці близько двадцяти п'яти років. Вона була одягнена в червону майку і сірі шорти. Її темне волосся довге і зв'язали назад в хвостик. Її темні очі, взяв в моїй зовнішності, як я прийняв в ній.
"Я Аманда" Вона простягла руку.
"Бен".
Ми потиснули один одному руки і воно було легко з нею розмовляв. Вона була неймовірно красива і, очевидно, придатний як вона стояла спокійно дивився на мене штани.
"Може я бігаю з Вами трохи? В якості заохочення? Запитала вона.
"Якщо ви хочете, не знаю, наскільки далеко я отримаю".
Ми вирушили на повільні темпи, а вона пояснила, про мету, швидкість бігу та інших пов'язаних з цим речами. З часом ми почали говорити про інші речі. Через двадцять хвилин все було готово. Мої інші сесій пробіжка тривала близько двадцяти, і, хоча я відчайдушно хотів більше знати про Аманді моє тіло просить пощади.
"Ось-ось, я не можу більше сьогодні." Я стояв, притулившись до дерева і тугою дивилися на темні очі Аманди. Флірту, як видається, двосторонній і мають певний ефект.
"Ви звикнете до нього, особливо якщо у вас є партнер для бігу підтюпцем." Вона поплескав мене по плечу і трепет побіг через мене на дотик.